Giriş Yap

İşten çıkma sebebim yanlış belirtildi.

29.07.2016 tarihinde Manisa/Salihli'de bulunan Sarıyer Börekçisinde işten patronumla anlaşamadığımız için çıkmak zorunda kaldım. İşten çıkma sebebim, patronlarımın istediğim ve hakettiğim maaşı vermemiş olmasıdır. Fakat muhasebede işten çıkma sebebi olarak ... Devamı

08.09.2016

Samsung Servisi Çok Sorumsuz.

3 hafta kadar önce cep telefonumu bir arızası nedeni ile servise yollamak istedim. Henüz garanti süresi dolmadığı için telefonu aldığım yere götürdüm. Manisa'nın bir ilçesi olan Salihli'de yaşıyorum. Telefonu da Salihli'den Turkcell (Zirve Telekom)'den ... Devamı

08.09.2016