Giriş Yap

Kira


4 yıldır bir evde oturuyorum. 900 tl ile başladı kiram bu sene 3000 dedi kira verdik. 3 ay sonra az dedi 4000 dedi kira 3500 verdim. Bugün diyorki deprem oldu ev yok beleş oturuyorsunuz. 27.07.2023 tarihinde ya 8000 ver yada çık noterden ihtar çekecem. Bende senem dolsun çıkayım naparsanız yapın dedim. Evden çıkacam mecbur huzurum bozulmasın diye ama yeter artık yaşayamıyoruz asgari ücretle çalıştıgımz şehirde 10000 kira olamaz bizi gece kondulara mahkum etmeyin yeter artık bi bakın bu evlere.


27.07.2023
|
Kullanıcı Adı:*
E-Mail:
Yorum:
Resimdeki iki kelimeyi girin: *