Giriş Yap

Sigortasız işçi

Akçaabatta bulunan inşaatta 4 ay çalıştım sigortam ödenmedi. Benden sonra 2 eleman daha girdi ikisi de sigortasız çalıştırıldı işi bırakmak zorunda kaldılar. Üstelik maaşımızı bile zamanında alamadık işten çıktık ama hala alacağımız var. İşciler sm yapı tarafından mağdur edilmekte ... Devamı

03.03.2017