Giriş Yap

Okullarda para toplanıyor ve çok pis

Orta okullarda velilerden her dönem devletin verdiği paranın az geldiğini söyleyerek para toplanmakta ve velilerin vereceği paralara belli bütçe koyup en az 30 tl koyun denmektedir. Ayriyeten öğrenci tuvletleri çok pis bunu müdüre söylediğimizde yine parayı bahane ederek temizlikçi işe alamıyoru ... Devamı

20.02.2017