Giriş Yap

Bozuk klimalar

Klima arızası yaklaşık olarak 2 yıldır devam ediyor. Hiç bir yetkilinin umrunda değiliz galiba. Bir çok yere çok kez şikayette bulanmamıza rağmen hala bi değişiklik yok. Çok mağdur durumdayız kışın donuyoruz yazın yanıyoruz. Elektirk kira paralarını günü gününü almayı çok iyi biliyorlar ama iş ... Devamı

11.08.2017