Giriş Yap

İşsizlik

Psikolojik danışmanlık mezunuyum. Hiç bir kurum tecrübem yok diye işe almıyor. Ben tecrübeyi nerden öğreneceğim. Bir bana açıklayabilir mi? Bana asgari ücret olan 2020 ₺ reva görüyorlar. Ben asgari ücret alacaksam neden okudum? İşverenler hakkımızı yiyorlar. Ben zenginlik değil iş sahibi olmak ... Devamı

18.06.2019