Giriş Yap

Toplu taşıma araçları

Ben 252 nolu Karabağlar otobüsüyle evime gidiyorum ama aslında gidemiyoum elli kişilik araçlarda yüz kişiyle yolculuk etmek akıl alır bi iş değil. Lakin bütün şikayetlerimize rağmen hiç bir şey yapılmadı resimler de var ama kabul etmiyorlar. Kısacası ... Devamı

22.09.2016