Giriş Yap

Yurt yemekleri kötü

Ben Sivasta erkek yurdunda kalıyorum. Yemekhane gerçekten çok kötü. Öncelikle yemekler düzenli çıkmıyor. Saat 21.00-21.30 dan sonra zaten sadece çorba oluyor. O saatlerden önce de çeşitli ve güzel yemekler çıkmıyor gerçekten aç kalıyoruz. Yemekhane yüzünden başka yurda geçiş yapan arkadaşlar var. ... Devamı

29.12.2019