Giriş Yap

Kargo

kargonuzu eve geldik bulamadık diye mesaj attılar aradım telefona çıkan bayan personel gayet ukala bir tavırla “Bekle” dedi. Bekledim 3 kez zile bastık diyor yanındaki (yalan söylüyor). Virüs sebebi ile 4 gündür evden çıkmadık ve sabah diğer kargo firmasından teslim aldım. Şikayet edeceğim dedim ... Devamı

23.03.2020