Giriş Yap

Açız yeter artık

Saatleri 12.30a düşen kahvaltıda aşırı sıra oluyor ve parmağımızı okutup yemek almamıza izin verilmiyor. Aç bi şekilde kahvaltı yapamıyoruz. Gereğinin yapılmasını istiyoruz. Yeter artık. Ben hasta bi kızım ve kahvaltı yapıp ilacımı içmem gerekirken ilacımı içemiyorum. İlla bize bir şey mi olması ... Devamı

20.12.2019