Giriş Yap

Dikey geçiş

2014 Yılında dikey geçiş ile Anadolu AÖF'e kayıt oldum. 2014, 2015 VE 2016 yıllarında diplomalarımız siteme işlenmediği için 2.00 üstü olan ortalamam sisteme girilmediğinden ortalamam gözükmedi ve ortalama ile geçmiş olduğum dersler (DD,DC...) kalmış olarak gözüktüm ve sonraki dönemlerde zorunlu ... Devamı

29.10.2019