Giriş Yap

Trafik levhası yok

Sayın devlet büyüklerim ben İzmir konak çınartepe mahallesi sakinlerindenim. Mahallemizde bulunan okulumuzun iki tane çıkışı bulunmaktadır. En önemli olan okul çıkışı ve girişi olan Dicle caddesi önündeki yolda ne bir levha ne de hız azaltıcı bir kasis bulunmamaktadır. Bu konuyu mahalle muhtarına ... Devamı

23.08.2017